JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

måndag 8 december 2014

8 DECEMBER - APPAR/HEMSIDOR

 

Om du är som mig och redan tröttnat på att det är svinkallt ute och att du redan längtar till sommaren och inte har den minsta aning om vad du längtade till med dethär. Jag har tagit fram mina absolut favorit appar, hemsidor och spel som är perfekt att hålla på med all övrig tid du har efter skola, läxor, äta och kompisar. dem funkar såklart året om och inte bara under vintern men kanske uppskattas mer när det är 40- ute och man vill vara inne. 

Alla har vi nån gång gått in på vår kompis instagram och sen slutat på vår kompis, mammas, systers, dotters ursnygga killkompis instagram. Erkänn bara. Och hur mycket tid har vi inte lagt ner på det? Jo, mycket. Så vill du kolla in bilder på alla du känner släkt så är instagram väldigt bra. 

Och om du är som mig och kan i timmar ligga och kolla på quotes och fina bilder på natur, kändisar och ibland väldigt konstiga saker så är we heart it det du letar. Drog. På riktigt. Du kan följa mig och jag heter isabellefasth. 

Sen finns såklart du som läser 24/7 och då är wattpad allt du behöver prinsen i nöden. Allt ifrån kärlek till fanfictions som också är kärlek...till skräck eller fakta om nån som levde för 100 år sen. Ja, tillochmed skämt och gåtor kan du hitta. Danger och Mr.Player är mina favoriter. Så du borde absolut läsa dem. 

Övriga sociala appar är twitter, snapchat och vine som du kan spendera timmar på. 

Du är ju redan inne på våran blogg så det är bra. 

//Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar