JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

söndag 14 december 2014

14 DECEMBER - VINTER OUTFITS

Jag älskar klänningar och kjolar med hela mitt hjärta. Så på vintern och hösten är det sorgligt att jag inte kan ha dem lika ofta. Meeen eftersom the cold never bothered me anyway så tänkte jag visa lite klädtips under vintern. För både er jeansälskare och som mig kjolälskare. Sen finns det dagar då man bara inte orkar klä på sig alls egentligen. och önskar mer än allt att det var ha på dig din pyjamas dag i skolan. Såklart ska vi lösa det problemet också. Det kan vara jättekallt med tights på vintern men då ska jag berätta för er att vill man vara fin ja då kan man inte gnälla över kylan. 
Sen är det bara jag som typ ääääälskar vinröd, mörk röd vad man nu vill kalla det? Jag tycker den färgen är såååå fin och jag målar naglarna och har på mog kläder i den färgen typ hela vinter och hösten. 
//Bella 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar