JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

tisdag 16 december 2014

16 DECEMBER - ÖNSKELISTA

Shit vad tiden går snabbt. Det känns som om jag gjorde första julkalendersinlägget igår typ. Och typ inga julklappar har jag köpt. Och sen ta bort typ från den meningen. Japp. Det skulle vara så enkelt om jag bara skulle köpa till mog själv. Vad ska ni önska er i julklapp? Själv vet jag typ 2 saker om nån frågar. Fast när jag sitter själv så kan den bli vääääääääldigt lång. Här är lite grejer jag önskar mig: 

  • MacBook

  • Smink

  • Kläder

  • Badbomber

    Lurviga strumpor 

    Taylor Swift wonderstruck parfym

    Glitter maskara 

    Nagellack 


    Ja mer kommer jag inte på. Btw så målar jag fortfarande julnaglar och idag blev det renar 


    //Bella


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar