JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

tisdag 23 december 2014

23 DECEMBER - Jultomten

Jultomten, röd klädsel och skägg. Kommer varje julafton och delar ut julklappar. Vad kan man mer säga? Vissa säger att de inte tror på jultomten men det förstår jag inte för THE SANTA IS REAL!
Vi brukar alltid ha några julklappar under granen och några i tomtens säck. Jag brukar dela ut de som ligger under julgranen och tomten delar ut de som han har i sin säck! DET tycker jag är kul, sen så brukar jag alltid öppna antingen det minsta först och det största sist eller det lättaste först och det tyngsta sist! Det tycker jag är en bra taktik. Alla har väl en taktik när de öppnar sina julklappar, eller? Det kanske man inte har men jaja jag har det iallafall.

Det här är min sista ''lucka''. Imorgon är det julafton och då skriver vi luckan tillsammans. Det har varit kul det här! Men aja jag tänker inte sitta här och skriva hur kul det har varit för det tror jag att ni förstår, annars hade vi ju inte gjort det!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar