JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

fredag 5 december 2014

5 DECEMBER - JULTIDNINGAR

Varje år så får de flesta hem typ 3, om inte fyra olika sorters jultidningar från olika företag, sen nästan varje dag i typ en månad kommer det hem 50 ungar och vill sälja. Visst om man är typ max 10 men när det kommer en 15-åring så undrar man ju hur de tänker! De kan ju inte få så mycket sålt. Och sen förstår jag inte varför så många tycker det är så kul? Sen säger vissa att det bara är dåliga saker, med dålig kvalite (saker man får i premie och så inte sakerna man köper) men jag vet inte riktigt man kanske tycker att det är kul när man är liten, det tyckte jag också. Nu har jag ju faktiskt bara sagt negativa saker och det är inte så vanligt men så får det va! Jag tycker ju det är gulligt när små barn kommer och säljer men som jag skrev innan, det finns liksom som en gräns!






Inga kommentarer:

Skicka en kommentar