JoJBoB.blogspot.com

JoJBoB.blogspot.com

tisdag 2 december 2014

2 DECEMBER - ROOM DECORATION

Redan dagen efter halloween började jag tjata om att det kanske är dags att dekorera mitt rum lite juligare. Och juligare är kanske inte ett ord men nu gjorde jag det precis till ett så deal with it. Nu har jag väntat ändå till första advent som min mamma ville. Idag är det andra december och jag tänkte visa lite hur jag har dekorerat mitt rum inför jul med ljusslingor, granar, julkulor, kuddar och filtar. 

Sätta upp ljusslinga över sängen och ändra sängkläder. Kanske en röd filt. 
En annan sak jag gjorde var hänga upp ett snöre och satte varannan rosett och varannan bild. 

I fönstret satte jag upp ett hjärta av ljusslingor. Antar att den är köpt på Ikea. Sen snurrade jag nått snöre med klockor på runt gardinpinnen. 

På nattduksbordet har jag ställt en liten gran som jag pyntade med julkulor och ljusslinga som lyser olika färger. 
Jag har även ställt dit några tomtar. 


Så nu hoppas jag ni fått lite inspiration till att dekorera era rum.

//Bella

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar